Volgers

maandag 8 februari 2016

BALLONNEN BESTIE

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik even tussendoor  voor jullie een leuke kaart. Voor het My Bestie new relaese team moest en er een digi ingekleurd worden en een kaart gemaakt worden als voorbeeld voor de webwinkel van Sherri. Ik vond deze digi grappig. Vooral die grote bril vind ik helemaal te gek. 

Bij een feestje horen ballonnen en daar wilde ik iets mee gaan doen. Uit een scrapvel heb ik verschillende ballonnen geknipt en ze allemaal van een touwtje voorzien en ze tot een grote tros ballonnen gevormd. Daarna heb ik Becky Button, zo heet deze dame op de ballonnen geplakt. Nog wat versiering erbij en dit is het resultaat geworden.






Ik wens jullie weer een hele fijne knutselweek en graag tot een volgende keer.

Met een lieve groet van mij,

Dorothy





1 opmerking:

Ghea zei

Wat een beeldschoon kaartje hele vrolijke kleurtjes heb je gebruikt schitterend gedaan.
Liefs Ghea